مقالات

هدیه برای خانه جدید چی ببریم؟

هدیه برای خانه جدید چی ببریم؟

بعد از یک اسباب کشی خسته کننده، هیچ چیز بیشتر از هدیه‌ای جذاب نمی‌تواند صاحب‌خانه را دلگرم کند. تهیه هدیه برای خانه جدید از رسم‌های جذاب و رایج در میان خانواده‌های ایرانی است. انتخاب بهترین هدیه برای این مناسبت ممکن است کمی به نظرتان سخت بیاید. همه ما دوست داریم کادویمان هم کاربردی باشد، هم صاحب خانه را خوشحال کند و هم سالیان سال به عنوان یادگاری از ما باقی بماند. یک پیشنهاد فوق‌العاده که هر سه نیاز را تامین کند خرید تابلو برای هدیه خانه نو است. در این مقاله با راهنمای انتخاب تابلو به عنوان هدیه خانه نو همراهمان باشید.

چرا تابلو بهترین هدیه برای خانه جدید است؟

اگر شک دارید یک تابلوی بزرگ و شیک بهترین هدیه برای خانه جدید است، بیاید دلایل زیر را با هم مرور کنیم:

۱. ماندگاری به اندازه یک عمر

اغلب کادوها یک تاریخ مصرف مشخصی دارند. لباس، پول نقد، عطرهای گرانقیمت، گوشی موبایل و … همگی بعد از یک مدت استفاده کهنه می‌شوند، تمام می‌شوند یا جای خود را به مدل‌های جدیدتر می‌دهند. اما تابلو نقاشی و تابلو عکس یک هدیه ماندگار است که یک عمر برای عزیزانتان باقی می‌ماند.

۲. قیمت سازگار با بودجه شما

مزیت دوم کادو دادن تابلو، قیمت سازگار آن است. خرید آثار اصل نقاشان بزرگ برای هر کسی مقدور نیست. اما امروزه با تکنولوژی پیشرفته چاپ شما می‌توانید عین تابلوهای زیبا و مشهور را با کیفیت فوق‌العاده و قیمتی بسیار پایین‌تر تهیه کنید. عامل بعدی که دست شما را در انتخاب قیمت باز می‌گذارد سایز تابلو است. ما در فروشگاه اینترنتی تابلو تمام آثار را در سایزهای متفاوت ارائه می‌دهیم تا با توجه به اندازه فضا و بودجه خودتان، اندازه مناسب را سفارش دهید.

۳. هدیه‌ای همراه با احساس

خیلی از کادوها بعد از مدتی گوشه کمد و کابینت و کشو گرد و خاک می‌خوردند و فراموش می‌شوند. اما یک تابلو نقاشی یا یک تابلو عکس نصب شده روی دیوار، همیشه جلو چشمان فرد مقابل است و بخشی از زندگی روزمره او می‌شود. نگاه کردن به یک اثر هنری می‌تواند بار مثبتی روی عواطف، انگیزه و روحیه افراد داشته باشد. حتی از نظر روانشناسی، تماشای یک اثر هنری روی فعالیت‌های نورون‌های مغز تاثیرگذار است. پس اگر قصد خرید کادویی دارید که ارزش معنوی داشته باشد، یک تابلو هنری الهام‌بخش برای عزیزانتان تهیه کنید.

۴. کاربردی است و نگهداری آسانی دارد

دکور دیوار بخشی از زیبایی هر خانه‌ای است. هرچقدر هم مبلمان و فرش گرانقیمتی تهیه کنید، اگر دیوار خالی و برهوت باشد چشم‌انداز جذابی در منزل نخواهید داشت! پس چه بهتر که به عنوان هدیه برای خانه جدید، یک کادوی کاربردی برای صاحب‌خانه تهیه کنید. تابلو علاوه بر کاربردی بودن نگهداری آسانی هم دارد. در واقع تمام زحمت این هدیه برای صاحب‌خانه، یک پارچه گردگیری است که هر چند ماه یکبار دستی روی تابلو بکشد.

۵. حمایت از جامعه هنری

و در نهایت شما با هدیه دادن یک تابلو هنری، می‌توانید نقشی در ترویج فرهنگ مثبت داشته باشید. در گذشته نقش هنر در زندگی بسیار کمرنگ بود و غیر ضرورتی تلقی می‌شد. اما خوشبختانه این روزها به اهمیت هنر و تاثیر آن در کیفیت زندگی و سلامت روح و روان توجه بیشتری می‌شود. شما با کادو دادن تابلو می‌توانید به سادگی از جامعه هنری و ارزش آن حمایت کنید و این حس فوق‌العاده را در میان اطرافیانتان ترویج دهید.

تابلوهای مناسب برای هدیه خانه جدید

برای انتخاب تابلو شیک و همه‌پسند، سعی کنید وارد طرح‌های سلیقه‌ای نشوید و از تابلوهای عمومی‌تر استفاده کنید. یک تابلو معقول و زیبا هم با تمام دکورها هماهنگ می‌شود و هم با سلیقه اکثر مردم جور در میاید. البته اگر شناخت بالایی از فرد مقابل دارید می‌توانید سبک و رنگ مورد علاقه او را در نظر بگیرید. طبق بررسی که در سفارش‌های سایت تابلو داشتیم، طرح‌های محبوب و پرطرفدار به شرح زیر هستند:

انواع تابلو خط بهترین هدیه خانه جدید

احتمالا در خانه اقوام و آشنایان انواع تابلوهای «بسم الله»، «و ان یکاد»، «اشعار ایرانی» و… به چشمتان خورده باشد. امروزه این سنت دوباره احیا شده است! البته با یک تفاوت؛ تابلو خط‌های مدرن امروزی به گونه‌ای طراحی می‌شوند که هم اصالت و لطافت ذکرها را حفظ کرده و هم آن را با هنر نقاشی ترکیب کنند. به همین دلیل این تابلوهای شیک و ارزشمند برای طرفداران انواع سبک، از سنتی تا مدرن بهترین انتخاب هستند. برای دیدن نمونه‌های جذاب از گالری تابلو نقاشی خط دیدن کنید.

تابلو منظره و طبیعت؛ مورد پسند همه

چه کسی از طبیعت بدش می‌آید؟! تابلوهای طبیعت از دیگر طرح‌های همه پسند هستند. این تابلوها به سادگی می‌توانند طراوت و زیبایی طبیعت را در خانه به جریان دربیاورند. چه چیز بهتر از اینکه در زمان خستگی یک چشم‌انداز زیبا از درخت و دریا و دشت گل در مقابل چشمانتان باشد. پس اگر با صاحب‌خانه طبیعت‌دوستی طرف هستید حتما به تابلو منظره برای هدیه خانه جدید او فکر کنید. برای اطلاعات کامل راجع به انواع این تابلوها سری به مقاله راهنمای خرید تابلو منظره بزنید.

تابلوهای مشهور برای هدیه خانه نو

هدیه خانه جدید را برای چه کسی می‌خواهید؟ آیا قرار است به خانه پدربزرگ و مادربزرگتان بروید؟ یا صاحب‌خانه یک زوج جوان هستند؟ اگر طرف مقابلتان جوان و به اصلاح امروزی هستند حتما از داشتن تابلوهای هنری مشهور خوشحال می‌شوند. اگر دلتان می‌خواهد ریسک کنید و انتخاب خاص‌تری داشته باشید می‌توانید از تابلوهای مفهومی‌ استفاده کنید. در غیر اینصورت تابلوهای مشهوری مثل تابلوهای ونگوگ کاملا رایج و جاافتاده هستند و خیلی بعید بنظر میرسد مورد پسند واقع نشوند. برای دیدن نمونه‌های جذاب می‌توانید از گالری دیدن کنید.

تابلو عکس با رنگ خنثی، سازگار با تمام دکورها

اگر هیچ اطلاعی از دکوراسیون و رنگ مبلمان خانه مورد نظر ندارید، می‌توانید برای کادو از تابلوهای خنثی و سیاه و سفید استفاده کنید. تابلوهای ملایمی با رنگ غالب کرم، بژ، خاکستری، سیاه و سفید با اکثر دکورها به خوبی هماهنگ می‌شوند. در واقع این تابلوها حال و هوای خانه را عوض می‌کنند و به آن جلوه می‌بخشند، ولی در عین حال رنگ جدیدی به فضا اضافه نمی‌کنند و باعث آشفتگی بصری نمی‌شوند. برای مشاهده نمونه‌ها سری به گالری رنگ خنثی و گالری مینیمال بزنید

هدیه خانه نو، برای روزهای نو

امیدواریم با راهنمایی گفته شده، بتوانید جذاب‌ترین تابلو را برای هدیه خانه نو تهیه کنید. بعد از استرس‌ها و درگیری‌های جابجایی، هدیه محبت‌آمیز شما شروعی برای روزهای نو در خانه نو خواهد بود. علاوه بر هدیه چشم روشنی، شما می‌توانید در سایر مناسبت‌ها از تابلوهای هنری برای عزیزانتان استفاده کنید. در سایت تابلو به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین آثار هنری، انواع طرح‌ها در سبک و رنگ و ابعاد متنوع قابل سفارش هستند. سری به گالری‌های جذاب تابلو بزنید و به آسانی هنر را به خانه بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *