مقالات

راهنمای خرید تابلو برای دفتر کار

محل کار خانه دوم ما است. جایی که ساعات زیادی از روزمان در آن سپری می‌شود. دکوراسیون محل کار تاثیر غیرقابل انکاری بر روحیه و عملکرد کارمندان دارد. یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای زیباتر کردن فضای کار، استفاده از تابلوهای هنری است. در مقاله امروز وبلاگ تابلو می‌خواهیم از نکات انتخاب تابلو برای دفتر کار صحبت کنیم. پس اگر دلتان یک محیط کار جذاب و پرانرژی می‌خواهد با ما همراه باشید.

تاثیر تابلو بر دکوراسیون دفتر کار

همانطور که در مقاله دکوراسیون دفتر کار توضیح دادیم، تابلو یکی از مناسب‌ترین دکورها برای ادارات است. معمولا تغییرات دکوراسیونی مثل حذف و اضافه کردن دیوارها، تعویض کف، کاغذ دیواری و… هزینه و زمان بالایی می‌طلبند. اما تابلو هم قیمت کاملا مناسبی دارد و هم نصب آن فقط در چند دقیقه انجام می‌شود. از طرفی شما هر چقدر هم که برای کف و سقف هزینه کنید، دیوار اولین چیزی است که نگاه مخاطب متوجه آن می‌شود. به همین دلیل، دکور دیوار اهمیت زیادی دارد و یک تابلوی شیک تکمیل‌کننده آن است.

نکات انتخاب بهترین تابلو برای دفتر کار

انتخاب یک تابلوی مناسب برای دفتر کار به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه اداره شما از نهادهای رسمی است یا یک استارتاپ هستید؟ فضا و دکوراسیون فعلی دفتر کارتان به چه صورت است؟ ارزش‌ها و الگوهای سازمان، ابعاد و جانمایی دیوارها، رنگ مبلمان و حتی رنگ لوگو در انتخاب تابلو تاثیرگذار هستند. چند نکته‌ای که باید قبل از خرید تابلو دفتر کار بدانید به شرح زیر هستند:

ابعاد تابلو: برای شرکت‌ها (بخصوص در محیط‌های رسمی) معمولا از تابلو با ابعاد بزرگ استفاده می‌شود. چیدمان چندین تابلوی کوچک، حالت اسپرت و خودمانی دارد که بیشتر برای دکور اتاق خواب مناسب است. برای ایجاد نظم و جلوه بیشتر در دفتر کار، یک تابلوی مناسب با ابعاد ۷۰×۵۰ ،۷۰×۱۰۰ و حتی بزرگتر استفاده کنید.

رنگ تابلو: کارمندان روزانه ساعات زیادی را پشت میز کار می‌گذرانند. در این شرایط بیشترین چیزی که اهمیت دارد ایجاد تنوع و شادابی در محل کار است. برای تابلو اداری بهتر است از رنگ‌های مرده و خنثی بپرهیزید و بیشتر از رنگ‌های جذاب و شاد استفاده کنید.

موضوع تابلو: برای ادارات رسمی تابلوهای نقاشی خط بسیار پرطرفدار هستند. این تابلوها یک جلوه اصیل و رسمی در دفتر شما ایجاد می‌کنند. تابلوهای نقاشی یا تابلو عکس با موضوعات طبیعت نیز برای حال و هوای شاداب شرکت موثر هستند. دسته دیگر پرطرفدار، تابلوهای گرافیکی هستند. در شرکت های مدرن و استارتاپ‌ها از تابلوهای انگیزشی برای ایجاد انگیزه و روحیه تیمی در کارکنان استفاده می‌شود.

تابلو عالم عشق

تابلو عالم عشق. مشخصات و خرید>>

نمونه تابلوهای جذاب برای محیط‌های کاری

برای اینکه بتوانید راحت‌تر انتخاب کنید، بهتر است چند تابلو را در فضاهای کاری مختلف بررسی کنیم. علاوه بر انتخاب طرح مناسب تابلو، یکی از عواملی که جلوه دکورتان را چندبرابر می‌کند، نورپردازی است. نصب چند لامپ دیواری کوچک در بالای تابلو، جلوه و زیبایی دکور شما را تکمیل می‌کند.

تابلو در دکوراسیون دفتر کار مدیریت

در اتاق مدیریت بهتر است از یک تابلو با ابعاد بزرگ، درست در پشت میز استفاده شود. طرح‌های رسمی شامل انواع تابلو خط و تابلو نقاشی برای این فضاها مناسب هستند.

تابلو فردا

تابلو فردا. مشخصات و خرید>>

تابلو برای مطب و محیط‌های درمانی

مراجعین فضاهای درمانی معمولا در شرایط جسمی و روحی نامناسبی هستند. موثرترین کاری که می‌توان در دکور مطب‌ها انجام داد، استفاده از تابلوهای آرامش بخش است. تابلوهای زیبای نقاشی و عکس با موضوعاتی مثل طبیعت بهترین انتخاب هستند. توصیه می‌کنیم از تابلوهایی با رنگ غالب سبز استفاده کنید. از نظر روانشناسی این رنگ تاثیر مثبتی بر افزایش آرامش‌ دارد.

تابلو طراوت

تابلو طراوت. مشخصات و خرید>>

تابلو برای کافه و رستوران

برای تزئین دیوار کافه و رستوران‌ها معمولا از تابلو عکس با محتوای خوراکی و موادغذایی استفاده می‌شود. تصویر میوه‌ها و غذاهای تازه و دلچسب، بهترین راه برای افزایش اشتها هستند. اما در کافه‌های امروزی، فضا فقط برای صرف غذا نیست و محلی برای گفتگو یا فعالیت‌های اجتماعی به شمار می‌آید. پس با توجه به سبک کافه‌تان می‌توانید از تابلوهای مفهومی و هنری هم استفاده کنید.

تابلو ناز غاز برای کافه

تابلو ناز غاز. مشخصات و خرید>>

تابلو برای ادارات عمومی

در ادارات با توجه پشت میز نشستن برای ساعت‌های طولانی، کارمندان بیشتر از هر چیزی به فضای شاد و انگیزه‌بخش نیاز دارند. استفاده از تابلوهای نقاشی، عکس و گرافیکی می‌تواند فضا را از خشکی دربیاورد و جو جذاب و پویایی ایجاد کند.

تابلو Think outside و تابلو جاری

تابلو Think outside و تابلو جاری

تابلو برای شرکت‌های استارتاپی

در بین کارمندان خلاق و جوان از تابلوهای گرافیکی و انگیزشی استفاده کنید. تابلوهایی با رنگ شاد و جملات مثبت انگیزه تیم را بالا می‌برد.

تابلو Ideas و تابلو ادغام

تابلو Ideas و تابلو ادغام

تابلو در دکوراسیون دفتر وکالت

در دفاتر وکالت معمولا از دکور ساده، منظم و رسمی استفاده می‌شود. استفاده از چند تابلو نقاشی خط یا عکس، در فضای دفتر وکالت جلوه زیبایی دارد.

تابلو رویای قلم. مشخصات و خرید>>

تابلو رویای قلم. مشخصات و خرید>>

تابلو برای شرکت های معماری و ساختمانی

کار اصلی مهندسان معمار و عمران در طراحی و خلق بناها است. استفاده از تابلوی بناهای مشهور، می‌تواند انگیزه‌ای برای طراحی آثار ماندگار ‌شود. تابلو عکس‌های برج‌ها، پل‌ها و ساختمان‌های معروف دنیا، مخصوصا در سبک سیاه و سفید، از محبوب‌ترین تابلوها برای دفاتر ساختمانی هستند.

تابلو شهر خاکستری. مشخصات و خرید>>

و در آخر…

در این مقاله سعی کردیم نکات انتخاب تابلوی مناسب برای انواع دفتر کار را بررسی کنیم. در کنار این نکات، سبک و باور کسب و کارتان را هم در نظر داشته باشید و با مجموع این نکات، بهترین تابلو را برای تکمیل دکورتان انتخاب کنید. تمام تابلوهایی که در این مقاله معرفی شدند به همراه صدها تابلوی دیگر، در فروشگاه آنلاین تابلو قابل مشاهده و خریداری هستند. برای اضافه کردن هنر و زیبایی به خانه و محیط کارتان همراه شما هستیم.

1 فکر در مورد “ راهنمای خرید تابلو برای دفتر کار

  1. ابراهیم گفت:

    درود بر شما تابلو خط اشعار عرفانی بهخط نستعلیق ترجیه” اشعار حضرت شمس یا حضرت مولانا ویا حضرت حافظ باشد برای هدیه نیاز دارم لطفا راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *